Sunday, August 24, 2008

..I'm Sorry..

Sunday, August 24, 2008


Assalamualaikum..



Pertamanya nak mintak maaf kat semua pengunjung-pengunjung blog ni sebab dah lama blog ni tak terupdate. Banyak la sebab-sebabnya, sehinggakan berita kematian sahabatku pun tak sempat nak diposting (baru je dipost sebentar tadi). Di sini dinyatakan alasannya yang munasabah, hehe.. :

  1. Sibuk- sejak 2 minggu kebelakangan ni, terlalu padat dengan program-program sampai tahap tak ada masa nak berehat di rumah (kalau ada pun sekejap je, itu pun tidur, huhu..) Bukan setakat di Malaysia je sambut Perayaan Kemerdekaan, sini pun sambut jugak melalui program yang dinamakan Perayaan Menyambut Hari Kemerdekaan (PMHK) yang telah diubah suai pada tahun ni kepada Ekspo Gempak PMRAM (EGP) yang baru berakhir minggu lepas. Di samping tu banyak la program-program lain seperti Perhimpunan Mahasiswa Islam Sedunia (PERMIS) dan banyak lagi yang tak perlu disebut di sini. Sehinggakan bila aku tak keluar je sehari, ahli baitku menyindir dengan berkata, "hari ni tak kerja ke bang?" ujarnya sinis (^-^)..
  2. Jem - ni bukan jem roti ye?tapi internet kat rumah ni telah di'sabotaj' oleh pihak tertentu. Sejak minggu lepas lagi line internet di sini jem. Sampai la semalam arab yang menyelenggara internet di rumah ni datang dan menyelesaikan masalah tersebut. Syukran awi ya Muhammad..
  3. Tak ada mood - memang sejak kebelakangan ni hilang mood untuk menaip sesuatu di teratak burukku ini, bukan teratak waza ye ustaz wahab?hehe.. Aku pun dah lama tak bertanya khabar keluarga di Malaysia, ini pun disebabkan mood jugak dicampurkan dengan kesibukan tadi. Hanya sekadar menjenguk blog ayah jika ingin mengetahui perkembangan aktiviti-aktiviti di kampung..
Ok, sekadar tu lah dulu untuk kenyataan kali ni, dan semoga kita berjumpa lagi, wallahu a'lam..

p/s : sorry sekali lagi sebab tulisan kali ni agak tak teratur sedikit (guna bahasa bercakap)
dan tak seskima tulisan-tulisan sebelum ni (^-^)..




0 comments:

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP