Tuesday, October 14, 2008

..Cerita Hati..

Wednesday, October 15, 2008

Assalamualaikum wrt..



Entah di mana nak ku mulakan bicara, kerana sudah terlalu lama ku biarkan medium ini sepi tanpa bicara. Bukan kerana kekeringan idea mahupun ketiadaan isu-isu atau aktiviti-aktiviti untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat pembaca, tetapi terlalu banyak masalah-masalah yang berlaku sehingga menyebabkan blog ini bersawang dan terus dipenuhi sawang-sawang di setiap penjuru. (Ada nampak tak sawang tersebut? kalau tak nampak, pendek umur!~petikan filem Nujum Pak Belalang, hehe..)

Alhamdulillah, setelah hampir sebulan lebih menyepi dari alam maya ini, baru hari ni diberi peluang untuk membersihkan sawang-sawang yang berserabut ni. Banyak cerita-ceriti yang nak dikhabarkan sepanjang sebulan lebih ni, insya Allah akan diceritakan satu per satu. Bukan setakat kisah suka yang menghiburkan jiwa, bahkan kisah duka pun ada sekali, itu yang tak best tu, huhu..

Kadang-kadang, bila terlalu banyak kisah-kisah suka duka yang berlaku dalam hidup ni menyebabkan minda juga turut bersawang sama sebagai mana bersawangnya blog tuan empunya minda tersebut, hehe.. Apa pun, itulah asam garam kehidupan seorang insan yang bergelar hamba, kita patut redha dengan segala ketentuanNya yang sudah pasti ada hikmah yang besar di sebaliknya..

Dengarlah 'Cerita Hati' yang akan menyusul selepas ini dari Hafiz Hamidon, eh bukan.. Ibnutakiri.. hehe..

0 comments:

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP