Monday, March 9, 2009

We are done!

Monday, March 9, 2009


Syukur dipanjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan inayah serta iradatNya pihak Unit Biah Solehah (UBS) PMRAM 2008/2009 telah selesai menyempurnakan road show biah solehah ke semua 8 muhafazah dan Dewan Perwakilan Mahasiswa (DPM) seluruh Mesir. Terbaru, baru dilancarkan beberapa jam tadi di DPM Zagazig (DPMZ). Setelah puas menjelajah, pihak AJK pelaksana UBS PMRAM amat berpuas hati dengan sambutan yang telah diberikan oleh ahli-ahli di muhafazah yang amat menggalakkan..

Pun begitu, road show di peringkat Badan Kebajikan Anak-anak Negeri (BKAN) belum selesai sepenuhnya. Road show biah solehah mula dilancarkan di rumah Melaka pada Ogos tahun lepas. Seterusnya kami berkunjung ke BKAN Perlis, Wilayah & Pulau Pinang (digabungkan sekali) dan Kedah. Selepas itu kami mula turun ke muhafazah yang dimulai dengan DPM Tanta dan DPM Dumyat. Kami meneruskan agenda ke DPM Damanhur, DPM MAQAZ Shoubra dan DPM Mansurah. Destinasi kami yang terbaru adalah semalam di DPM Iskandariah dan DPM Shibin El-Kom sebelum kami singgah di DPM Zagazig sebagai penutup tirai penjelajahan kami..

Semoga pelancaran biah solehah di seluruh DPM dan BKAN yang berkenaan dapat direalisasikan oleh semua ahli dan bukan sekadar terhenti sebaik saja selesainya upacara pelancaran tanpa ada tindakan susulan yang diambil. Mudah-mudahan segala usaha murni kita ini dinilai oleh Allah Taala sebagai amal soleh, insya Allah..

pelancaran biah solehah di DPM Mansurah

2 comments:

Unknown March 10, 2009 at 8:10 AM  

assalamualaikum...
syukran sudi bertandang di mansurah..
lain kali dtg lagi....

Cucu Dagang (CD) March 10, 2009 at 9:12 AM  

wa'alaikumussalam..
'afwan lak..
insyAllah kalau ade kelapangan..
Lagipun diri ini sudah 'aady dengan Mansurah..:)

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP