Monday, April 13, 2009

..Anugerah..

Tuesday, April 14, 2009


Kelmarin, blog ini menerima anugerah lagi. Anugerahnya lebih kurang sama seperti yang pernah diberikan oleh blog Buku Nota awal bulan baru-baru ini. Cuma kali ini ianya datang dari blog Jiwa Terasing iaitu adikku sendiri yang kupanggil Aceh..

Aceh telah membuat analisa tentang perjalanan blognya (Jiwa Terasing) sepanjang 4 bulan pertama sejak mendaftar menjadi blogger. Kalau dalam Buku Nota blog ini mendapat tempat pertama dalam pengunjung paling kerap, tapi di blog Jiwa Terasing pula blog ini di tempat yang ke dua.
(Rujuk gambar di gadget sebelah kanan)..

Blognya pada pendapatku amat hebat. Kenapa? Kerana walaupun baru berusia beberapa bulan, tapi kenalan bloggernya sudah mencecah puluhan orang. Lebih-lebih lagi blog ini telah mendapat anugerah Buku Nota untuk bulan Januari dan Februari 2009 yang lalu..

'Ala kulli hal, terima kasih Ablem ucapkan buat Aceh atas penghargaan ini. Semoga blog Jiwa Terasing terus mantap dalam menyampaikan dakwah dan sebaran ilmu kepada pembaca. Teruskan berdakwah dan dalam masa yang sama menentang sebarang hasutan dan dakyah!


2 comments:

Naseh Ulwan April 13, 2009 at 9:36 PM  

mekasih belim...
xyah puji lebih2.. hehe...
apapun, sama2 la kita mantapkan dalwah kita di alam maya khusisnya dan alam nyata, umumnya..

Cucu Dagang (CD) April 13, 2009 at 11:37 PM  

>Nasih Ulwan

Came-came..
insya Allah,sama2 kita manfaatkan era globalisasi ini demi kepentingan Islam dan ummah!

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP