Wednesday, April 1, 2009

..Rdhanz yang Ku Kenal..

Wednesday, April 1, 2009


Alhamdulillah, hari ini blog ini telah menerima Anugerah Blog Pilihan untuk bulan Mac 2009 daripada owner blog Buku Nota, Rdhanz. Anugerah ini diberikan atas penghargaan kepada pemilik blog-blog yang menyumbang kunjungan tertinggi terhadap blog Buku Nota. Blog Cucu Dagang merupakan pengunjung tertinggi sepanjang bulan Mac lalu (lihat pada gadget di sebelah kanan)..

Sejak kebelakangan ini (bermula Februari lalu), aku begitu berminat dan tertarik dengan blog beliau. Blognya walaupun pada zahirnya nampak ringkas tetapi pengisiannya sungguh mantap dan menarik. Boleh dikatakan saban hari malah hampir 2, 3 kali aku menjenguk blog ini kerana ownernya merupakan seorang yang rajin mengupdate blognya sehingga kadang-kadang mencecah 3 artikel sehari. Pasti ada saja cerita-cerita peribadi menarik yang dikongsi bersama pembaca sehingga membuatkanku tersenyum sendiri. Beliau juga sentiasa menyelitkan unsur-unsur moral dan pengajaran dari apa yang berlaku terhadap dirinya dalam cerita tersebut..

Seperkara lagi yang menarik tentang beliau adalah beliau seorang yang sangat kreatif bukan saja dalam bidang penulisan, rekaan grafik, tetapi juga mampu menghasilkan lukisan yang realistik atau fantastik. Yang pasti lukisannya itu memang bombastik sehingga beliau mampu mengarang sebuah komik! Alat-alat seperti pensil, pemadam, buku lukisan dan yang sewaktu dengannya merupakan 'teman rapat' yang sudah sebati dalam hidupnya..

Terima kasih ku rakamkan buat sahabatku, Rdhanz yang sudi 'mengalungkan'ku anugerah ini. "Syukran jazilan ya akhil mahbub". Ana doakan semoga anta terus thabat dalam menyampaikan mesej-mesej dakwah melalui medium alam maya ini. Mudah-mudahan semua pembaca akan mendapat manfaat dari blog Buku Nota yang tak jemu-jemu memaparkan kalam-kalam mutiara yang terbit dari mindamu itu..

2 comments:

wearelearningparents April 3, 2009 at 1:24 AM  

mesti naik melayang la ust ramadhan lepas ni...

Cucu Dagang (CD) April 3, 2009 at 1:37 AM  

>Rubiah Ismail

yer..memang bertambah laku la lepas ni beliau:)

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP