Friday, July 24, 2009

..Amanah bukan bebanan..


Blog ini sudah dua tiga hari 'kaku'. Bagi mereka yang kerap 'bertandang' ke sini nescaya tiada 'hidangan' baru yang dihidangkan oleh tuan rumah melainkan 'hidangan-hidangan' yang sudah sedia ada. Bukan tuan rumah enggan melayan tetamu-tetamu semua, tetapi oleh kerana ketiadaan ruang masa dan kelapangan menyebabkan tetamu terpaksa 'diabaikan' untuk sementara waktu ini. Tuan rumah memohon maaf..

Kira-kira seminggu lebih sahaja lagi bakal berlangsung Mesyuarat Agung Tahunan (MAT) Dewan Perwakilan Mahasiswa [MAQAZ] Shoubra kali ke 17. Program tahunan itu dijangka akan diadakan pada 3 Ogos depan. Bermakna kami barisan AJKT sudah berkira-kira untuk turun 'takhta' dan meletakkan jawatan. Sisa-sisa yang masih ada ini saya cuba menyelesaikan kerja-kerja yang masih lagi belum selesai sepenuhnya. Hal ini mengakibatkan saya jarang kelihatan di rumah. Mujur ahli bait memahami..

Kerja yang menjadi tumpuan dan paling berat ialah Suara Kampus edisi MAQAZ (SUKMA) bilangan 15 yang masih dalam proses penerbitan. Doa-doakan semoga proses tersebut berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sanggup bekerja keras demi merealisasikannya..

Saya tidak mahu meninggalkan sesuatu bebanan kerja kepada mereka yang akan menggantikan tempat saya nanti. Biarlah kita meninggalkan sesuatu amanah dan taklifan dalam keadaan yang sempurna. Itu prinsip yang saya pegang. Biarlah kita berusaha keras siang dan malam sekalipun tidak cukup rehat dan sebagainya. Semoga kesinambungan perjuangan DPM ini dapat diteruskan oleh generasi kepimpinan selepas ini..

2 comments:

Anonymous,  July 30, 2009 at 12:17 AM  

salam. ganaz mung leni. dah mula masuk penerbitan la plak.

Cucu Dagang (CD) August 5, 2009 at 7:39 PM  

>innerinspiration

Wsalam. Biasa je tu, amanah kena terima je lah..

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP