Sunday, August 16, 2009

..Catatan ringkas..

Saya sekarang sedang dalam perjalanan pulang ke tanah air. Bertolak dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kaherah jam 12.30 tengahari semalam (waktu Mesir) dan kini sudah selamat sampai ke Lapangan Terbang Antarabangsa Changi, Singapura..

Kurang dua jam lagi akan bertolak ke Kuala Lumpur dan terus ke Kuala Terengganu. Saya dijangka sampai di Lapangan Terbang (separuh) Antarabangsa Sultan Mahmud, Kuala Terengganu jam 3.45 petang ini..

Doakan perjalanan saya selamat. Kepada sahabat-sahabat yang tidak berkesempatan bertemu di mator (airport) pagi semalam, saya memohon ampun dan maaf sepanjang mengenali antum. Insya Allah panjang umur kita bertemu lagi. Kalau tidakk sempat pun, insya Allah mudah-mudahan Allah mempertemukan kita di syurga yang abadi kelak, ameen..

8 comments:

theonlywan August 17, 2009 at 2:25 AM  

slm.uisy, dh balik kampung pakcik ye...selamat pulang ke tanah air...ingatkan nak raye kat mesir utk kali terakhir.hehehe.jgn lupa lawat surau tokki saye ye...selamat berbakti...ramadhan karim...

innerinspiration August 17, 2009 at 11:23 PM  

skrg mesti dah sampai mesia kan?

AiSya HUmaiRa' August 18, 2009 at 1:51 AM  

Selamat pulang ke tanah air.Dan selamat berbakti kepada ganu kite...

Hares Takeery August 19, 2009 at 1:27 AM  

semoga dirimu berbakti kpd masyarakat! sepertimana mu bekerja & berkorban utk DPMSyubro di Mesir..ku harap begitu juga mu bekerja & berkorban utk Islam di Malaysia! ingat kata2 aku ni!

Cucu Dagang (CD) August 21, 2009 at 3:46 AM  

>theonlywan

Wslm. yer,akhirnya sireh pulang juga ke gagang, alhamdulillah. Insya Allah lepas ni g la jenguk Surau Hj Wan Ngah tu.. Allahu akram!

Cucu Dagang (CD) August 21, 2009 at 4:07 AM  

>innerinspiration

Yer, sampai Malaysia pukul 9.30 pagi, sampai Terengganu 4.15 petang..

Cucu Dagang (CD) August 21, 2009 at 4:10 AM  

>AiSya HUmaiRa'

Syukran atas doa. Doakan semoga terus thabat dalam perjuangan..

Cucu Dagang (CD) August 21, 2009 at 4:13 AM  

>Hares Takeery

Na'am. Mu pun gitu jugok, kena berbakti dengan KPT, jangan tolak permintaan dan harapan orang. Menjadi Pemangku Biro Kebajikan merupakan latihan pertama bagimu. Ingat jugok kata2 ku ini..

  © Hak Cipta Terpelihara The Professional Template by Cucu Dagang 2009

Back to TOP